شعر ترانه تکست
شعر ترانه تکست
به دنياي شعر ترانه تکست خوش آمدید
سلام من و برسون مطلب ارسالی ازحسین رحمتی زاده ( <-PostCategory-> )

 

سلام من و برسون به آخرین ستاره

ستاره ای که از زمین نوری نداره

سلام من و برسون به رویای توی خواب

که این روزا شده یک سراب

سلام من و برسون به اشک های جاری

به دلواپسی و روزهای بی قراری

سلام من و برسون به دل های شکسته

به دست و پاهای خسته و بر خون نشسته

سلام من و برسون به خورشید پشت ابر

به دل عاشقان بی صبر

به روزهای قشنگ و به یاد ماندنی

به شعرهای کهنه و نخواندنی

به اشک های کودکان یتیم

به یار و دوستان قدیم

به بی تابی غنچه ی گل محمدی

به روز قرار که آخرش نیومدی

به مهر مادری از ته دل

به گرفتاری و کارهای مشکل

به دریای خروشان و موج های نگران

به درختی که سایه افکنده بر رهگذران

به پرنده ای که نشسته روی درخت

به مسافر مشتاقی که به سفر نرفت

به دوست داشتن و عشق یک طرفه

به چشمه ی زمزم و صحرای عرفه

به بی قراری رود واسه رسیدن به دریا

به خالق هستی به خود خدا

 

 

اینم آهنگ خونده شده این شعر است که توسط دوستم آقای یاسر افتخار خونده شده و کارهای ضبط و میکسش رو خودم انجام دادم امیدوارم خوشت بیاد.

Download

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در 20 تير 1391برچسب:سلام من و برسون,ترانه,یاسر افتخار,ساعت 10:30 توسط |

مطالب پيشين
سلام من و برسون,ترانه,یاسر افتخار, ساعت 10:30" > سلام من و برسون مطلب ارسالی ازحسین رحمتی زاده